Stran: [1] 2
  Tisk  
Autor Téma: Jsem "zmrzlá"  (Přečteno 3276 krát)
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.
berinda
Full Member
Pohlaví: Ženské

Zobrazit profil
0 0
« kdy: 08. Únor, 2010, 19:29:05 »

Před 9 měsíci jsem ze dne na den začala s makrobiotikou a začala jíst pouze "zdravé" potraviny. Během 2 měsíců jsem zhubla o 8 kg (při výšce 155 cm nyní vážím 48 kg), podotýkám že s MB jsem začala z důvodu "slabších" ledvin (ne z důvodu korekce váhy), kdy mi byl před více než 2 lety proveden měsíc před termínem porodu císařský řez  (kvůli bílkovině v moči, těhotenské gestóze aj. - nejsem lékař). Dceru jsem kojila do jejích 2 let, tzn. že 4 měsíce už nekojím.

Tuto zimu pozoruji, že je mi ZIMA nezvykle často - pokud jdu ven, vrátím se "zmrzlá" přesto, že se pořádně oblékám, doma topíme na 22 stupňů, já nosím punčocháče + termoponožky + kalhoty a přesto mám často studené nohy.
Spávat musím s ponožkami (na ránu si je někdy sundávám).
Pravidelně před spaním si nahřívám mořskou solí ledviny.

Poraďte mi, co mám dělat? Jíst? (ochlazujícím potravinám se vyhýbám, pohanku si dám tak 2 x týdně)
Máte někdo podobný problém? Jak jej řešíte? Uvažuji o nákupu kvalitního termoprádla...

Zaznamenáno
El
Host
0 0
« Odpověď #1 kdy: 08. Únor, 2010, 19:46:36 »

zkoušela jsi koikoku?
Zaznamenáno
neon
Administrator
Hero Member
Pohlaví: Mužské

Zobrazit profil WWW
0 0
« Odpověď #2 kdy: 08. Únor, 2010, 20:07:56 »

Ja muzu popsat jen moji zkusenost a co mi funguje, ale vubec nevim jestli by sis neco z toho mela aplikovat na sebe. Protoze kazdy jsme jiny.

Mam vetsinu casu studene koncetiny, ruce, nohy, to mam cely zivot co si pamatuju. To se mi na makrobiotice nezmenilo, spise zhorsilo.
Ale celkove mi zima venku uz neni. Mozna driv byvala a na to zpetne vidim jednu z moznych odpovedi: "proste to nekdy neresit", protoze je dost mozne, ze organizmus spotrebovava tu energii do cisteni organismu zanaseneho po mnoho let.