Stran: [1]
  Tisk  
Autor Téma: Zadržovaná voda v těle x rychlý váhový úbytek po přechodu na MB  (Přečteno 2730 krát)
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.
berinda
Full Member
Pohlaví: Ženské

Zobrazit profil
0 0
« kdy: 14. Únor, 2010, 08:03:42 »

Opakuji se, na MB jsem 9 měsíců, během prvních 2 měsíců jsem shodila 8 kilo a od té doby se mi váha drží. A právě tento rychlý váhový úbytek "neleze do hlavy" známým, se kterými se dělím s poznatky o novém přístupu k jídle a říkají mi, že to není dobré...... ale já nechtěla hubnout, to byl jen příjemný vedlejší účinek MB stravy.

Nejsem lékař, ale napadá mě, že by za mým prudkým a rychlým úbytkem mohla být voda zadržovaná v mém těle, orgány nefungovaly tak, jak měly (těhotenství před víc než 2 lety mi bylo z důvodu problému s ledvinami - bílkovina v moči - ukončeno o měsíc dřív cís. řezem, byla jsem "nafouklá, oteklá", 3 dny po porodu už jsem byla "splasklá" :-).

Co si o tom myslíte? Pomůžete mi s nějakým racionálním vysvětlením? Řekla bych, že voda jde z těla rychleji, než třeba tuky a proto za 2 měsíce 8 kilo a pak už nic.

Díky za názory

berinda
Zaznamenáno
neon
Administrator
Hero Member
Pohlaví: Mužské

Zobrazit profil WWW
0 0
« Odpověď #1 kdy: 14. Únor, 2010, 08:16:00 »

Nevím na co se vlastně ptáš. Na to, jestli je normální že na makrobiotice hubneš?

No obecně to je uplně normální. Je to popsane ve většině MB literatury jako eliminační projev těla při přechodu na makrobiotiku. Může to trvat i roky než se tělo srovná. Obecně je doporučované se tím netrápit a věřit tělu, vesmíru.
Ale říkám obecně. Pokud máš dobře vyvážený talíř a nejenom talíř, ale i další životní záležitosti.

Pak může být konkretně problém třeba ve spoustě věcí co děláš špatně, ale na to ti těžko někdo odpoví, to by s tebou musel strávit nejlépe čas osobní konzultací a zjišťovat co přesně jíš a jak žiješ.
Zaznamenáno
berinda
Full Member

Zobrazit profil
0 0
« Odpověď #2 kdy: 14. Únor, 2010, 15:41:33 »