Stran: [1] 2
  Tisk  
Autor Téma: Jak moc se věnujete správnému stravování?  (Přečteno 6052 krát)
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.
cokito
Newbie
*

Zobrazit profil
0 0
« kdy: 15. Duben, 2010, 10:18:27 »

ahoj, jsem studentka a píšu diplomku o tom, jak správné stravování ovlivňuje osobní život člověka a hledám někoho, kdo se stravuje zdravě nebo jinak "nekonzumně". ráda bych se vás zeptala na vaše pocity, výhody a nevýhody správného stravování, co se změnilo od doby, kdy jste začali jíst zdravě apod. byl byste někdo ochoten si o tom popovidat? - asi tak na 20 minut. zároveň posílám dotazník a prosím kohokoli, kdo by byl ochoten mi jej vyplnit, napište mi svoje odpovědi. děkuju moc a přeju, ať se vám daří  Wink Eva

1. Věnujete se otázce správného stravování denně více jak tři hodiny? (např. nakupováním zdravých potravin, jejich vařením a konzumací, přemýšlením o stravě, čtením o ní, chatováním na toto téma na internetu)
2. Staráte se více o přednosti toho, co jíte, než o potěšení z toho jídla?
3. Obětujete ve prospěch správného stravování zážitky, které jste si dříve užíval/a? (např. nejdete na návštěvu, protože tam bude nezdravé pohoštění)
4. Jste na sebe co se týče stravy stále přísnější?
5. Cítíte vinu nebo jste na sebe naštvaní, když sníte něco, co je podle vašich stravovacích přesvědčení nesprávné?
6. Když jíte správně, pociťujete nadřazenost nad těmi, kteří tak nejedí?
7. Když jíte správně, přináší vám to uklidňující pocit naprosté kontroly?
8. Představujete si, co budete příští den jíst?
9. Izoluje vás váš způsob stravování od společnosti těch, kteří tak nejedí? (např. nechodíte do restaurace, protože tam nevaří zdravě)
10. Máte pocit, že vaše uspokojení ze života postupně klesá?

Děkuji za odpovědi, pište je buďto sem, anebo na můj mail: eva.paulickova@seznam.cz
« Poslední změna: 15. Duben, 2010, 10:20:24 od cokito » Zaznamenáno
pozorovatel
Sr. Member
Pohlaví: Mužské

Zobrazit profil
0 0
« Odpověď #1 kdy: 15. Duben, 2010, 19:13:49 »