Stran: 1 2 [3] 4
  Tisk  
Autor Téma: Kozlíkování  (Přečteno 7837 krát)
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.
kozlík
Host
0 0
« Odpověď #30 kdy: 03. Říjen, 2014, 15:29:24 »

Tož už je ze mě hospodyňka na plný úvazek, právě studuji v čem prát aby to bylo účinné ekologické šetrné na kůži nejlépe neparfemovane atp. V čem perete vy?
Zaznamenáno
kozlík
Host
0 0
« Odpověď #31 kdy: 08. Říjen, 2014, 21:10:01 »

Nová žena na obzoru.  Love Srdce z253 In Love
Zaznamenáno
neon
Administrator
Hero Member
Pohlaví: Mužské

Zobrazit profil WWW
1 0
« Odpověď #32 kdy: 08. Říjen, 2014, 21:48:09 »

Ty jedeš... z bláta do louže  Grin
Zaznamenáno
pozorovatel
Sr. Member

Zobrazit profil
0 0
« Odpověď #33 kdy: 09. Říjen, 2014, 09:51:20 »

kozlk: Ne, že bych ti to nepřál, ale stejně si myslím, že po tak dlouhém vztahu je lepší být nějakou dobu sám, než začneš stavět další. Aby to nebyla jen ta záplata na prasklou duši.

Samozřejmě se můžu mýlit, hodně štěstí.
Zaznamenáno
W
Makrobioklub
Hero Member

Zobrazit profil
0 0
« Odpověď #34 kdy: 11. Říjen, 2014, 09:08:56 »

jedeš na vlně  Wink
Zaznamenáno
kozlík
Host
0 1
« Odpověď #35 kdy: 20. Říjen, 2014, 23:07:07 »

Vypral jsem, vyžehlil, uvařil, uklidil, umyl nádobí, dojela moje nová ženuska, teď vedle mě spinká,  slabě hraje hudba a já se cítím spokojeně, šťastně, pročítám si ženské diskuze jak a v čem prát, co, jak vyrobit a sehnat do domácnosti a je mi fajn.  761 Počítač už nezapínám, vše ze služebního mobilu. Jsem teď šťastný, alespoň pro dnešní večer mám rád svůj život. O víkendu poznám ženušky rodiče, tak jsem zvědavý.

Moje manželka byla v poslední době v našem vztahu lídr, přerostla mě silou své osobnosti a proto musela odejít, protože mnohem funkčnější v partnerském  vztahu mezi mužem a ženou je, když je tahounem, tím kdo udává tempo, inovuje a ukazuje svět, muž. Kromě toho nastoupila na jinou vývojovou cestu.

Thanks for you.
https://m.youtube.com/watch?v=45mbYID0ec4

PS: