Stran: [1] 2
  Tisk  
Autor Téma: Návštěvnost stránek  (Přečteno 8408 krát)
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.
majkl
Host
0 0
« kdy: 14. Duben, 2008, 16:59:11 »

Taky se vám zdá, že to tady s příchodem jara nějak ožilo?
Zaznamenáno
neon
Administrator
Hero Member
Pohlaví: Mužské

Zobrazit profil WWW
0 0
« Odpověď #1 kdy: 14. Duben, 2008, 18:35:14 »

Ono to tu ožilo už nějak před měsícem.. návštěvnost (ze statistik) o trošku stoupla, ale spíše jsme začali více psát a ne jenom číst.
Zaznamenáno
Cpt_Morgan
Full Member

419315231
Zobrazit profil
0 0
« Odpověď #2 kdy: 15. Duben, 2008, 13:55:45 »

Dobrý den,
No já tady čerpám,čerpám fůru vědomostí,jsem úplny začátečník,ale po 4 měsících co se pokouším o Makrobiotiku,tak se cítím fakt úplně skvěle.Navíc jsem se zbavil i dost velkého zdravotního problému. A to mě úplně nakoplo,že na tom fakt něco je a tak si vařím denně různé dobroty a moc mě to šmakuje a navíc jsem za ty 4 měsíce zhubnul o 18 kilo!! Zatím mě to fakt moc baví,otázkou ještě je ,jak dlouho mi to vydrží.

Tak děkuji všem za všechny příspěvky,které jsou pro začítečníka opravdu hodně prospěšné. Very Happy
Zaznamenáno
neon
Administrator
Hero Member

Zobrazit profil WWW
0 0
« Odpověď #3 kdy: 15. Duben, 2008, 14:26:12 »

A tobě díky, že jsi napsal svoji pozitivní zkušenost.. já myslím, že tyhle zkušenosti jsou moc potřeba pro další lidi, kteří třeba s makrobiotikou váhají.

A jak dlouho ti to vydrží? No hlavně už na to nikdy nezapomeneš, tvoje tělo na to nezapomene a pokud budeš mít období nemakrobiotické, tak uvidíš sam jak silně se ti ty vzpomínky budou vracet.
A pokud budeš mít tendence ulítávat, tak to zkus řešit třeba i tady.
Makrobiotika nemá být o odpírání a vůle vydržet něco nejíst.
Když člověk umí dobře vařit, tak si chutě dokonale pokryje na jednoduchém makrobiotickém jídle.
Takže úlety si nevyčítat, ale hledat řešení jak si zdravě uspokojit svoje chutě.
A ulítáváme všichni, takže to nebrat jako nějakou osobní slabost.