Stran: [1]
  Tisk  
Autor Téma: Umeboshi švestičky  (Přečteno 12198 krát)
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.
Vendulka
Full Member

Zobrazit profil Email
0 0
« kdy: 26. Červen, 2008, 08:54:22 »

Ahojky, jsem MB začátečník a jsem moc ráda, že jsem objevila tyto super stránky  Smiley. Měla bych na ty zkušenější dotaz ohledně švestiček umeboshi...hodně jsem si je oblíbila, dělají mi dobře na mé potíže s trávením ... nevím však jaké množství je ideální sníst - 1 denně ? Od kamaráda jsem se dozvěděla, že by se mělo sníst také jádro z pecky...nikde v literatuře jsem se však o tom nedočetla...
Zaznamenáno
milan
Host
0 0
« Odpověď #1 kdy: 26. Červen, 2008, 23:14:06 »

umeboshi je lecivka, ma se pouzivat, kdyz je clovek na tom spatne, ma prekyseleny organismu, problemy se zazivanim - zaludek, zacpa, prujem), jatry, uvnava atd... denne je vhodne ji pouzivat pro lecive ucinky, jinak je to zbytecne pravidelne. Pecku je dobre cumlat. Jadro je lecive, zejmena pak kdyz se upece.
pokud mas poroblemy se zazivanim, tak ji pouzivavej 1 tyden a pak vynech par dni a pak znovu... jinak prestane byt ucinna
Zaznamenáno
Elvis
Full Member
Pohlaví: Ženské

Zobrazit profil Email
0 0
« Odpověď #2 kdy: 29. Červen, 2008, 23:19:58 »

Asi je to hloupá otázka, ale proč by se měla pecka cumlat.. Huh? Nějak nevím v čem tahle rada spočívá a proč by se to mělo? Sice to dělám, ale prostě jen tak že se mi chce.. s cíleným záměrem ne. Takže jak je to? :-) Díky Elviska
Zaznamenáno
idbarka
Newbie
*

Zobrazit profil
0 0
« Odpověď #3 kdy: 31. Červenec, 2008, 16:53:10 »

Mě by to taky docela zajímalo, není to jen překlep? Má se to dělat kvůli obsahovým látkám? Nebo proč? A to jádro se má upéct v pecce, Nebo už vyloupnuté?
Zaznamenáno
Petr Toman
Sr. Member
Pohlaví: Mužské

Zobrazit profil WWW
0 0
« Odpověď #4 kdy: 01. Srpen, 2008, 09:58:02 »

Já pecku chvíli cumlám a pak ji rozbiji kladívkem a jádřinec zbaštím.... Wink
Tak nás to učila pí.Kubíková. Jádřinec je mňamka… Smiley
Zaznamenáno
Elvis
Full Member