Stran: [1] 2
  Tisk  
Autor Téma: Jak zvládat makrobiotiku v nemakrobiotické rodině  (Přečteno 6476 krát)
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.
ivana
Host
0 0
« kdy: 19. Prosinec, 2006, 22:23:17 »

Honzo,ja jsem tu nova a v makrobiotice jsem zacatecnik,i kdyz dulezite knihy mam prectene jiz nekolik let,ted jsem je oprasila a zacinam praktikovat.Proto na internetu hledam a nachazim minimum,ale i tak!!No a dnes jsem se dostala na tve stranky,kde jsem si opsala recepty na pokrmy z dyne.Sama jsem si totiz letos vypestovala,jsou nadherne uvnitr oranzove a super voni,jen jsem nevedela,kde vsude je muzu pouzit.No a ty v tech receptech pouzivas ocet,mysleno umeocet nebo normalni vinny ocet?Jinak bych uvitala milion dalsich odpovedi,ale to asi vsichni zacinajici,jen otazka je hodne klicova a rada bych,kdyby mi nekdo poradil,treba ma nekdo nejaky recept.Je mi 42a mam 16mesicni mimino/kterymu moje strava celkem chutna/,pak mam manzela a dve studujici deti a jim varim normalni stravu,coz znamena,ze MB varim jen pro sebe,max pro mimco,vsechny recepty jsou vsak pro vetsi mnozstvi a ja ani nevim,jak velkou porci jidel a zel,priloh bych mela snist,nehlede na to,ze tak male mnozstvi se blbe vari kdyz chci mit stravu pestrou a navic takto stravim pul dne u plotny a jsem z toho vyrizena,protoze pak se nestiham venovat svemu synkovi a pak varim nervni a specham a tak.Zatim jsem vydrzela 14dni a ted jsem ulitla,stacilo,aby byl malej nachlazenej a porad plakal.Takze vazne nevim,jak si s timto poradit,rodinka moji stravu odmita,ale obcas jim to zakamufluju/detem/.Chlap ma nejradsi klobasy a vse co je z veprika.A tohle vsechno je duvod,proc mi doma neprosel navrh,ze se zucastnim kurzu MB vareni.Takze budu rada za kazdou zkusenost.
Zaznamenáno
coroner
Host
0 0
« Odpověď #1 kdy: 19. Prosinec, 2006, 22:23:33 »