Stran: [1] 2 3 ... 13
  Tisk  
Autor Téma: Deprese  (Přečteno 35328 krát)
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.
Anonymka
Newbie
*

Zobrazit profil
0 0
« kdy: 01. Srpen, 2008, 10:21:54 »

Dobrý den,

mám takový větší problém a ráda bych se ho zbavila.
Na makrobiotiku jsem přišla nedávno a snažím se na ni pozvolna přejít, studuji, pilně čtu a získávám potřebné informace, abych mohla jednou říct - jsem makrobiotik. Chystám se jak na kurzy, tak na různé relaxační pobyty, přibližuji se zase zpět k přírodě. To jen k nastínění mojí situace co se týče stravování.

V čem je ale můj problém.

Deprese.

Když ale řeknu deprese, nemyslím tím ty časopisové definice (jarní únava, podzimní deprese).. ale ty opravdové deprese, co se léčí antidepresivy. Opavdové deprese, kdy se ráno člověk probudí se slzami v očích, neví proč, co dělat a jak a prostě je mu nanic a celý den se toho nezbaví - a to má štěstí, pokud se jedná jen o den. Někdy ty vlny trvají velmi dlouho .. až měsíc.
Je to k nevydržení.
Uchýlila jsem se proto k antidepresivům - lehčím, takové ty "náladovky" - prostě proto, abych mohla dělat takové ty normální věcí jako ostatní - spát, jíst, alespoň částečně fungovat.

Antidepresiva ale nejsou řešením, jsou jen dočasnou pomocí - a já bych chtěla poradit,jestli někdo máte zkušenost, nebo jste narazili na někoho kdo trpí na deprese, jak přejít z antidepresiv na nic, a prostě být v pohodě, udrže se naživu, fungovat, vyspat se, občas se i najíst (stáhnutý žaludek - stává se že z deprese zvracím, nebo mám jiné zažívací potíže, nechutenství)
Stručně položená otázka  -  Co mám dělat? Co bych měla jíst, aby se mi ulevilo a nemusela jsem brát léky.

Děkuji za každou radu.

Zaznamenáno
Cpt_Morgan
Full Member
Pohlaví: Mužské

419315231
Zobrazit profil
0 0
« Odpověď #1 kdy: 01. Srpen, 2008, 18:03:27 »

Ahoj ,