Stran: [1] 2 3 4
  Tisk  
Autor Téma: Maso - nezbytný zdroj bílkovin?  (Přečteno 18215 krát)
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.
berinda
Full Member
Pohlaví: Ženské

Zobrazit profil
0 0
« kdy: 08. Květen, 2009, 22:16:20 »

S MB začínám, pokud ve svém jídelníčku zcela vynechám maso, nebudou mému tělu chybět bílkoviny živočišného původu? (jsem laik, co se týká výživy)

K rybímu masu - proč se  v MB doporučuje používat pouze bílé rybí maso a ne všechny druhy ryb?

Děkuji za objasnění

berinda
Zaznamenáno
NEW_PAGE
Full Member
Pohlaví: Mužské

Zobrazit profil Email
0 0
« Odpověď #1 kdy: 08. Květen, 2009, 22:56:16 »

Neriskoval by som tým, že by som zo svojho jedálničku úplne odstránil mäso... Dva krát týždenne by som ho zaradil.
Zaznamenáno

Láska nikdy nepodozrieva. Láska nie je nikdy žiarlivá, nikdy nezasahuje do slobody druhého. Láska nikdy nič druhému nevnucuje. Láska dáva slobodu a sloboda je možná iba vtedy, keď má vo vašom spoločnom bytí priestor.
torquiose
Hero Member

Zobrazit profil WWW
0 0
« Odpověď #2 kdy: 10. Květen, 2009, 19:00:03 »

Take by me zajimalo proc treba vyradit ryby s ruzovym masem, jako losos nebo duhovy pstruh, ktere maji spoustu esencialnich mastnych kyselin ve svem oleji? Zejmena pokud je budu jist jen obcas?
Pmn se neda obecne rict treba ze maso potrebujes 2x tydne. Vsichni jsme individuality. Meli by jsme poslouchat vlastni telo. Pokud ti telo rika ze potrebujes maso 2x tydne, tak ho klidne jez. Ja jim maso tak jednou za 14 dni az mesic, a volim prave ruzove ryby nebo krevety. Ziju v Anglii, coz je velky ostrov v mori, takze tyto jsou zde prirozenou potravou.
Zaznamenáno

giorgino
Host
0 0
« Odpověď #3 kdy: 10. Květen, 2009, 19:31:23 »

Jsou lidé makrobiotici, kteří nejedí maso a nic se jim nestalo. Kompletní bílkovina se pokreje obilím a luštěninami, takže pohoda. A pokuď jsou v rybách látky, které jinde ne, tak jsou taky rostliny, které obsahují nějaké zvláštní věci, ale člověk je stejně nejí a žije v pohodě.