Stran: [1]
  Tisk  
Autor Téma: jídlo z jednoho hrnce + uchovávání potravin bez elektřiny  (Přečteno 2589 krát)
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.
Sofie-Cheri
Newbie
*

Zobrazit profil Email
0 0
« kdy: 11. Červen, 2009, 14:30:49 »

Ahoj,
v červenci jedeme na 14 dní na tábor (stanový, bez elektřiny, je tam studánka s pramenitou vodou Grin). Napadlo mě, že byste někdo mohl poradit, protože si nevím rady,  co si tam mám vařit (jsem MB začátečník). Předně bych měla napsat, že plně kojím 3 měsícní robě (toho času mu budou už měsíce 4, ale to bohužel na mé situaci nic nemění).
Jsem pevně rozhodnutá, že si po celou dobu budu vařit MB, ale...
Budu jediná, kdo bude jíst MB, takže na kamnech asi nebude místo na víc hrnců. Taky budu asi na prcka sama, neb přítel vede děti, takže asi nebudu mít čas vařit vše při každém jídle (např. obiloviny). A v neposlední řadě bych nerada dítě upekla Very Happy - kamna jsou těsněná jílem z potoka, takže místy moc netěsní.
Nevíte někdo, jak uchovat (alespoň jeden den) obiloviny nebo třeba luštěniny, když není lednička...?
A nemáte někdo náhodou nějaký recept na jídlo z jednoho hrnce, kde bude vše i pro kojící matku...?
děkuju předem
Zaznamenáno
Ecureuil
Jr. Member
**
Pohlaví: Ženské

Zobrazit profil Email
0 0
« Odpověď #1 kdy: 11. Červen, 2009, 15:06:14 »

Ahoj Leigh-Cheri,
netuším, co je dobré pro kojící matku. Napadlo mě ale, že bys jídlo mohla nechat v nějaké nádobě chladit v potoce. U pramene bude chladno a stín. Dala bych to do šroubovací sklednice, aby tam nenalezly breberky.
Lucka
Zaznamenáno
neon
Administrator
Hero Member
Pohlaví: Mužské

Zobrazit profil WWW
0 0
« Odpověď #2 kdy: 11. Červen, 2009, 16:19:03 »

Jidlo si uchovavam tak, ze jej horke laduju do sklenic se sroubovacim uzaverem.. jde o to, ze jak jsou horke, tak se ten uzaver dokaze chytnout jako na zavarovacce a nevnika tam vzduch, tudiz jidlo neoxiduje a pomaleji se kazi a zelenina vydrzi zasadita mnohem dele nez 30min.. ma to jen nevyhodu, ze jdou tezce otevirat.